Tangentbordet

Medlem
Tangentbordet

Då jag fick min första dator av mina föräldrar så var jag överlycklig att man äntligen hade fått en sådan härlig maskin det var många år sedan. Nu så är datorn ett minne blott men Tangentbordet använder jag fortfarande från den datorn. Har inte hittat något som passar mig så bra som denna gör. Vad ska jag ta mig till när den pajar? än så länge fungerar alla knappar på den, den är inte lika vit som den engång var men det har blivit mycket colaspill på den, dock den enda knapp som är lite utnött är D-bokstaven. Lite skumt men det används kanske mycket.. kanske för att man går åt höger mycket i spel o sådant dylikt, Who knows.

[i]Bilden är lite suddig men det är för min mobilcamera is the crap[/i]

#blogg

Medlem
Tangentbordet

Haha, har också ett sånt tangentbord som jag haft i... jadu, bra många år, typ 7-8. Bytte upp mig till ett G15 men jag är lite rädd att spela Frets on Fire på det, vill ju inte förstöra tangentbordet. Något som jag inte var rädd för på det andra, riktig kvalité var det. Ordentliga knappar som håller

Medlem

ja, det var kvalité för i tiden, robusta saker som håller i ur o skur

Inaktiv

Mitt förrförra tangentbord saknade A N L. Och INTE av någon speciell anledning som vissa tycks tro. På min laptop som jag haft sen hösten fattas A. Finns inte ens kvar nåt av det, men ALLA andra är helt orörda. Fattar inte.


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

Haha, Ibland händer det skumma saker. Du kanske ska ringa Ghostbusters?

1
Skriv svar