Defrag & SMB2

Medlem
Defrag & SMB2

Har velat Defraggat min 60gig hårdisk ett tag nu men det programmet som kommer med windows klarade inte av att analysera min hårdisk, Tror att den blev för rädd av det den hittade och la av. Men idag fick jag information om ett annat Defrag program som kunde hjälpa mig "0&0 Defrag" och det kan jag rekomendera lätt och man behöver inte ha 10% utrymme för att köra det programmet heller det är bara starta och köra på.

Senare på dagen så tog jag och gick över till en vänn som har NES så han hade fått hem Super mario Bros.2 det jag mindes av det var ett roligt och underhållande super mario spel, men nu när man spelade det så kändes det inte alls lika roligt. Men som dom flesta vet så är SMB2 inte ett riktigt supermario spel så det gör nog inget att man inte tycker om det spelet längre.

För er som inte vet det så är SMB2 ett helt annat spel i japan men när man skickade det till staterna så bytte dom hela konceptet och gjorde ett SMB spel av det. Man kan nog sälja allt om man bara byter karaktärer och döper om spelet. Men somsakt det är inte helt dåligt det är underhållande till en visdel men inget höjdar lir som Super Mario 3.

#blogg

Medlem
Defrag & SMB2

Så hur fungerade O&O Defrag för dig? gick utmärkt för mig!

Medlem

Det gick faktiskt mycket bra, var ett smart och enkelt program

1
Skriv svar