När 60 blir 320

Medlem
När 60 blir 320

Nej det handlar inte om 60 vägar som blir 320 vägar, utan det handlar om när en person som jag vågar ta ett steg mot en större Hårddisk. Beställde en 320GB hårddisk, Moderkort och en DVD/CD-ROM. Men dom sista sakerna är mindre att nämna. Och nu sitter ni där 320GB det är jue ingenting det är som en Elephant i en bubbelpool, Men för mig är det mycket då jag bara har haft en 60GB hårddisk som inte har varit mycket att hänga i julgranen.

Sitter och funderar även på hur man skall lyckas fylla den hårddisken det kommer fan ta år (Inbillar mig själv). Men fan vad mycket skit man kan få in, Filmer spel etc. Det är som en Dörr har öppnats och erbjudit mig en säck som är bottenlös.. alltså en som inte går att fylla upp.. inte en som bara saker rammlar ur för att det inte finns en botten på den.

Hoppas att jag får dem på måndag dom är redan skickade och det ska bra åkas typ 5 mil+ så man får alltid hoppas. Julafton i September blir det typ.

#blogg

Medlem
När 60 blir 320

Kör 40+40+250 jag, känns inte ens som i närheten av vad jag behöver.

Åh the goda tiderna när man körde 10gb..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Haha, minns min första dator som hade en hårddisk på 2GB, och det kändes som att det var tokigt mycket. ^^

Medlem

200+200+40 här. Skulle aldrig falla mig in att köpa en på 500GB, skulle den krasha så skulle jag nog falla i tårar. Nä, hellre många små än en stor.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Skaffade en 500gb Western Digital Caviar SE16 i onsdags. Sitter på 40+80+500 nu alltså. Alla är Western Digital eftersom jag verkligen litar på dom.

Medlem

Sitter på 80+190+250+250, plus en extern på 400. I can tell you that, det är aldrig problem att fylla hårddiskar. Heh. Ska nog bli att investera i en till på 500GB när man sätter samman en ny dator framåt vintern/våren..

Medlem

Jag har 320+320+160, två st Seagate och en Samsung. Efter att en 80GB hårddisk kraschade för ett år sen så har jag börjat med full backup så jag har 320+200 för backup, ska köpa mig en till 320 för den nyare 320'n som jag köpte med min nya dator. Jag ska nog få en ATA disk av min pappa eftersom han byter NAS enhet från ATA till SATA (så han köper en ny disk och ger bort den gamla).

Förresten, man vet inte hur jobbigt med det är med hårddiskkrasch förrän man får en. Hårddiskar är rätt så billiga så det är värt att köpa någon för backup, iaf för privata filer.

Medlem

Har levt med 320gb, och det har varit svårt!! Nu när jag införskaffat ny dator har jag två stycken 500gb, hoppas det räcker iaf en månad....;)

Medlem

Jag känner mig verkligen som jag lever i Stenåldern, men med tur så får jag mina saker idag och kan komma lite närmare nutid

1
Skriv svar