Abstinens

Medlem
Abstinens

Som endel vet så har jag slutat att spela World of Warcraft, och det är inte förrens den senaste veckan man har börjar känna av att det är något som man saknar. Att man hadde alltid något att göra vissa dagar i veckan på kvällarna och kunde underhållas vad som sas i guildchat och raidchat och sådant dylikt.

Men det som är roligt med Abstinens är att den kan komma i alla olika former, finns abstinens som leder till huvudvärk och även abstinens som leder till galenskaper. Men allting har dom gemenskap och det är att man saknar något som har funnits där men sedan försvunnit ifrån en. Men som alla abstinenser så skulle jag tro att dom är dåliga, Man kan avänjas via kliniker eller på egen hand.

Det jag undrar dock om en bankrånare rånar massa banker och sedan ger upp det.. Har han problem om han senare går in på en bank för att skriva på något eller öppna nytt konto att inte tänka att han måste råna banken? Stackarn i sådanafall om han bara försöker att råna den när han inte har sina tillhyggen eller något sådant. Fast det kanske mer tillhör tvångsyndrom men det borde nog också tillhöra abstinens? då dom båda innehåller att man får en känsla att man vill göra det man har gjort förut.

Tombacca Nelf Druid

#blogg

1
Skriv svar