Oh Hell Yes!

Medlem
Oh Hell Yes!

Fixade problemet med min hårddisk med silvertejp och en gummisnodd samtidigt som jag hörde themet ifrån Macgyver..

Ok.. Det var en lögn men jag fixade faktiskt problemet med hårrdisken genom att leka Sherlock Holmes bland backupfiler i hårddisken. Så nu så säger den inte "Klick" utan nu låter den "bruuum bruuum" eller ok inte hårddisken då den låter väl inte allt förmycket. Är glad som satan i gatan iaf att Hårddisken inte var så trasig som jag trodde, nu kan jag leka med mina spel och program utan att bry mig om att jag måste leka snabbt. Tänk vad en dum Backupfil kan göra egentligen göra stopp i en hårddisk sådär.. i 23år i mitt liv har jag inte sett något sådant skumt faktiskt, Men glad är jag men gladast är nog räven!

Tänkte testa mig på snart lite Oblivion då jag inte har spelat igenom hela för att jag tröttnade på min dators dåliga kapacitet som gjorde resan kring portalerna ännu tråkigare än vad det skall vara.. Men Portalerna är dumma vilksom, det kommer jag inte att ändra mig på. Kan vara kul att få springa runt och hitta buggar i en stor värld full av liv.. eller ok "Liv" sådär nu blev det bättre.

Angus Mcgyver

#blogg

1
Skriv svar