Inte långt kvar nu!

Medlem
Inte långt kvar nu!

Har suttit och spelat HL2:EP2 för att få Tomte Achivementen, men nu är det inte långt kvar tills tomtefaen kommer att flyga upp till portalen. Men jag har fortfarande mycket bilande kvar, vilket är dom jobbigaste ställena då man inte direkt kan få tomten att ligga still i bilen, utan han skvalpar omkring tills han slutligen rammlar ur, Så då kan man inte ligga i 70 eller 50km/h nej man måste ligga runt 10km/h. Då jag inte vet exakta Speeden så tog jag det lite måfå.

Men roligt är det att släpa med sig en liten trådgårdstomte igenom spelet, dom borde ha gjort achivements till HL2 också. Man får väl hoppas att det kommer nångång så man känner att man kan orka spela det engång till.. En annan sak som är kul medans man drar med sig tomten, är att man ser så mycket mer av allting som dom har gjort i spelet, Saker som man inte tänkt på tidigare eller råkat missat.

Detta är dock också ett problem

#blogg

Medlem
Inte långt kvar nu!

Lirade bara igenom ep2 en gång och sen en gång till med kommentatorer, jävlar vad jag gillar Valve med deras kommentatorsystem. Blir nog när man har tråkigt någon gång att börja lira igenom med tomten


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Det kan vara ett riktigt helvete ibland med tomten, så det blir inte lätt direkt när man spelar.. Men kul är det!

1
Skriv svar