Bröllop och Filmhype

Medlem
Bröllop och Filmhype

Var på Bröllop i Lördags första bröllop som man varit på och det var riktigt riktigt trevligt, Var en nära vänn som gifte sig och allting gick så bra så. Så man önskar dem båda riktig bra framgång.

Var lite ovant dock att ha på sig kostym men det gick bra det med som tur var, hjälpte dock till att alla andra kompisarna hade kostym så det blev som vi var miljardärer allihopa. Fast att gå i kostym varje dag skulle jag nog inte orka, Att gå runt o se viktig ut hela dagarna är något som inte direkt är min stil. Men under festliga tider som bröllop så var det skojs att ha det på sig.

Vad mera då, Jo justeja Filmen som jag har pratat om Tidigare som man är med i är nu färdig inspelad och färdig klippt det är bara effekter och ljud som skall lägga till. Fast det är inte så bara det tar nog sin tid att få det fixat o ordnat. Ni som inte vet vad filmen handlar om så är det en Zombie film med mycket springade i, Fast det är dock väldigt underhållande. Så kanske kommer den att visas på en vitduk inom en snar framtid, Ja den som märker får se.

#blogg

1
Skriv svar