Tiger Träd

Medlem
Tiger Träd

Eller Tiger Woods som han heter och samnt som hans spel ifrån EA heter också, vilket följer spåret till där jag vill komma fram till.

Suttit och spelat Tiger Woods Tour 2008 tror jag att det heter, spelar det hemma hos en kompis så siffror tittar man inte direkt så mycket på eller rättare sagt inte på kartongen. Men anywho! Spelat Tiger på Wii och måste säga att det är extremt roligt, om det går bra för en dvs. Annars kan det vara ett riktigt pain in teh butt när man spelar det, för man vill jue ligga i samma nivå som sina kompisar när man spelar och ibland så slår man iväg bollen lite väl dumt, så man blir riktigt förbannad på spelet.

Kontrollerna är riktigt bra det känns som att man spelar typ golf (konstigt va?) man håller i wii-moten och svingar som om man skulle slå med golfklubban. Och oftast så tycker man att det känns bra när golfbollen flyger iväg, fast ibland händer det också att kontrollen buggar så bollen flyger iväg genom att man bara lyfter bak klubban för att påbörja sin sving. Men det händer riktigt sällan fast när det väl händer så känns det förjävligt för då måste man leva med ett slag mindre lyckat.

Om man gillar Golf och samnt Tiger Träd då skall man allt skaffa detta men chansen är stor att folk redan har det i sin spelhylla redan. Men jag gillar äldre spel så det tar tid för mig att hänga med i svängarna!

En Tiger

#blogg

1
Skriv svar