Lan på gång.

Medlem
Lan på gång.

Brukar ha ett lan hemma hos mig lite då och då för mina vänner, och nu på Fredag så är det dags igen, men som det brukar bli så står man och undrar vad skall man spela förnågot?

Förra lanet så blev det COD4 som vann slaget om spelen som skulle spelas och det blev tokigt skoj även om vi bara var 5st så gick det helt hyffsat. Vi testade även lite Delta Force 1 det var inte heller dåligt men en kompis som hade Vista kunde inte joina in (Vista is Mr.ghey, inte att det är något fel på det) så vi skippade att spela mera av det. Vi testade även Sturmovik och det är alltid roligt hur man än gör så får man alltid ett gott skratt.. även om det slutar med att man sitter i planet med en kula i skallen och kan bara se hur man störtar mot marken till en säker död.

Detta lan blir nog lite Starcraft Broodwar som kommer att spelas. Det är konstigt hur man går tillbaka till dom gammla spelen när det gäller Lan, Finns det inga bra lan spel där ute? Som man t.ex kan köra Co-op på? Längtar till L4D Kommer och nej inte LSD, jag inte vet hur folk kan tänka på det när dom ser L4D dom borde tänka LAD istället.

Skall också nämna att jag och mina 2 bröder håller på med en Videoblogg som kommer att hamna här inom dom närmsta veckorna. Tune in!

Lard LAD

#blogg

Medlem
Lan på gång.

Serious Sam med 300% svårare per spelare = win


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Längtar verkligen tills L4D och Aliens: CM släpps!
Ska bli roligt med att lana igen

Medlem

Brukar finna att denna lista alltid är värt att snabbt skumma igenom efter inspiration ifall ni lider av samma syndrom som mig och mina vänner; Alldeles för få spel att spela co-op i när man vill varva med nåt annat än det 'vanliga'!

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Cooperative_video_games

1
Skriv svar