Medlem
Reklam

Har tagit och beställt en sak som visas här på Fz i reklam väg, eller ja det blir egentligen fyra saker.

Vad är det då? Jo jag har letat efter någonting att läsa som är intressant i "tidnings" väg. Och då blev det 3 pc gamer tidningar och Filmen King of kong för ca 100kr. Jag vet att man kan få det mesta informationen ifrån internet men ibland så kan det vara avslappnande att ligga i soffan och läsa lite om spel och vissa saker som man kanske missat.

Minns när man stack till affären varje månad när Pc gamer kom ut, och skaffade den och läste och testade spel på vanlig cd-skiva som dom hade på den gamla tiden.

Har innan prenumererat på Illustrerad vetenskap men efter ett tag ledsnade jag på den tidningen. Så nu går jag till lite mindre vetenskapligt en tidning där dom inte kan skriva att dom har bot till cancer inom några veckor i varje tidning. Nu kommer man läsa om hur Duke Nukem forever kan vara klart inom några veckor istället. (ha-ha)

#blogg

Medlem
Reklam

Jag är riiktigt sugen på den dealen med, men jag har en strikt policy mot Super Play av en speciell anledning:)
Filmen får jag köpa seperat! Verkar hur bra som helst!

Medlem

Ville ha något att läsa på toan, så då passar pc gamer bra. Inte att jag menar att den är skit, utan att den är så pass bra att man kan läsa den på toaletten. Det är ett stort plus från mig.

Jo jag har hört att filmen skall vara något extra, och att den har blivit en kult rulle på vad är det 2 år är lite intressant.

1
Skriv svar