Underbar Smärta

Medlem
Underbar Smärta

Jag har precis kommit hem efter en 2 timmars lång operation, Har gjort för tredjegången en Nageltrångsoperation på båda mina fötter på 3 ställen. Det är lite overkill och det roligaste var att höra "det där är nog det värsta jag sett" I Loled.

Så nu har man smärta och sitter o njuter av det, Smärta kan vara förjävligt skönt ibland när man vet att man har förtjänat det. Inte direkt åt det "kinky" hållet utan mera att; fan vad skönt att man slipper att ha nageltrång som man har haft i 8 årstid! Så nu skall dom ha fixat till det som har skapat all the pain, Så om några veckor så skall man ta och göra ett återbesök o ta bort lite onödigt kött.

Och så lite offtopic, Den nya "Star Trek" filmen ser förjävligt nice ut när man fick se lite mer ifrån skådespeleriet. Zachary Quinto ser ut som en ung Spock och har även fått rösten att vara skrämmande likt också, Simon Pegg är alltid lika wild and crazy men det fungerar även det på en vild skotte som Scotty.
Det var mina 2 cents! Tack för att ni läser min blogg och jag hoppas ni får en mycket trevlig helg!

#blogg

Medlem
Underbar Smärta

Vet du vad jag tycker du förtjänar?

Seså, spring iväg och köp en cola nu!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Bah, men faktiskt så kommer jag att dricka min första Cola till midsommar. Bara för att festa till det lite..

I has pain in my toes

Medlem

Usch nageltrång operation är aldrig kul... Gör så sjukt ont de första dagarna. Tro mig jag vet... Jag hade turen att få det på BÅDA mina stor-tår.

Medlem

Jag med Fargo, har opererat på 3 ställen, vänster sida på vänstra stortån, och båda sidorna på högra stortån. Detta är min tredje operation så man får hoppas att det verkligen försvinner nu.

Medlem
Skrivet av Loading:

Jag med Fargo, har opererat på 3 ställen, vänster sida på vänstra stortån, och båda sidorna på högra stortån. Detta är min tredje operation så man får hoppas att det verkligen försvinner nu.

Fy vilken röta du har då!? Hoppas verkligen det försvinner nu då

1
Skriv svar