Down down down..

Medlem
Down down down..

Skulle för en stund sen koppla av med lite Grid på xbox 360 men så såg jag något fasansfullt, Xbox Live är nere! I 24 timmar.. det hade jag helt glömt bort att den skulle vara.

Visst man kan spela spel på 360:n utan Live. Men det är absolut inge roligt när man inte får sina achievements sparade om man lyckas få nån. Och det är väl en sak som gör det allt roligare med det hela. Att kunna se på sin Avatar hur många points man har lyckats fått ihop. Det blir en tävling lika så att försöka slå sina vänner i mest achievements gjorda. Men vad ska man göra nu när Xbox live ligger nere? Våga sig ut i värmen kanske? Man får se om man vågar det.

Xbox live = Nere
Games for windows Live = Nere
Min avatar = Nere

Update: Fick en knäpp på näsan på IRCn.. Det går ju faktiskt att få ihop achievements utan Xbox Live. Tack q0rra.
ska nog ta och äta något så man får lite brain power tillbaka.

#blogg

Medlem
Down down down..

Det får man väl, så fort onlinesystemet kommer online så uppdaterar den väl. Vill minnas att jag har tagit en del achievments offline som sedan uppdateras när jag kommit online.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Loading:

Xbox live = Nere
Games for windows Live = Nere
Min avatar = Nere

PSN = Uppe
Wii-shizzle = Uppe

Visar vikten av att ha FLERA leksaker tillgängliga

Medlem

Du har så rätt wildthing.. men jag var så shockad över att komma på att XBL skulle vara nere i 24 timmar att jag helt glömde bort vissa saker.. En sak som är jobbig dock är att jag inte kan spela roliga spel med vännerna nu. Attans alltså.

Nu ska du inte vara sådan Rainbearer. XBL är ju nere för att flera saker ska komma och då behöver dom fixa saker..
ååh jag kan knappt vänta att få använda Facebook och twitter på Xboxen när det väl kommer.. *Ironi*

Medlem

Haha, du har 0 achievementpoäng.

Medlem

Du är så elak jokkocze.. du bara häller salt på XBL

1
Skriv svar