Turdness on a record

Medlem
Turdness on a record

Har kollat in det nya Dj Hero. Och jag kan inte förstå hur man kan tycka det är roligt? och samt.. är det ett party spel med en spelare? Eller ska man "scratcha" mot varandra? I don't get it.

Visst det är nyskapande men denna idé ser oaktraktivt och otroligt simpelt. Allting för att tjäna pengar på folk som vill vara en Dj, men har inte lärt sig att vara en riktig sådant, så kan man säga om GH o RB också men där så har dom iaf en bra mix som gör att man känner sig delaktig med folk runt omkring sig.
Nu ska man inte klanka ner så mycket på detta, men i mina ögon så har jag svårt att se hur man kan tänka tanken att skaffa Dj Hero. Sen så kanske det är bara jag som har svårt att förstå hur "Scratching" kan vara populärt när man ändå bara tar credit på andras låtar. Snart kommer väl Rap hero också och vad säger man om det?... Bust a move.

#blogg

Medlem
Turdness on a record

Det är väl ungefär samma sak jag känner för GH. Hur kan man tycka att det är kul att knappa med till musik som någon annan har gjort på en plastgura och sen samtidigt mer eller mindre såga ett spel som DJ Hero för att det är "simpelt"? Does not compute.

I mina ögon så är båda spelen är i grund och botten samma skit. GH är för ickemusikaliska wannabe lead guitarists för [insert random rockband] medan DJ Hero är för alla taktlösa wannabe DJ's som inte ens förstår begreppet "beat juggling" men ändå vill vara en DJ för en stund.

Är förövrigt en gammal avdankad DJ som aldrig skulle få för mig att köpa varken DJ Hero eller GH.

1
Skriv svar