Sjönheten & Sjöodjuret

Medlem
Sjönheten & Sjöodjuret

Som några kanske vet så spelar jag wow lite då och då. Försöker inte spela så ofta men ibland så händer det. Jag har haft två st höglevel karaktärer båda druider. Den första som jag hade blev lvl 70, då det var max i burning crusade. Sen så försökte jag sluta och Druiden "försvann". Sen så startade igen och skapade en till druid som nu är Lvl 80. Har försökt med att skapa andra klasser men har bara tröttnat. Men nu har det hänt att man har fastnat för någonting annat än druid.

Skapade mig en Dranei hunter med namn Sjöodjuret. Tog inte länge förrens han fick sitt första pet som var en ravenger. Efter 20 levlar så döptes mitt pet till Sjönheten (funney) och vi har jobbat bra ihop så här länge. Hunters måste nog vara det enklaste att levla, det ända man behöver göra är att skicka pet och se till att den håller aggro. Sen är det bara att köra på med skott eller pilar. Men det är fortfarande roligt även om det låter rätt så simpelt.

Nu har man kommit upp till level 40. Det känns skönt att man redan här har fått sitt epicmount utan att behöva vänta på heliga 60. Men jag längtar fortfarande till att få köra som Worgen, då det säkert blir en Druid klass som man spelar. Fast man får se är ett par månader tills dess. Kanske hittar man på någonting annat. Men nu ska jag se på någon film. Men vad?.. det får man se.

#blogg

1
Skriv svar