Inaktiv
En dröm

Jag drömde en skum dröm inatt. Den började med att det skulle vara fotbollsmatch mellan Malmö och HIF, alltså matchen som var nu i veckan. Sen så var jag plötsligt med i MFF, men jag fick inte spela, så jag blev arg och började springa därifrån.

Och tydligen hade jag sällskap, för på vägen låg ett hus som min kompis sa att vi skulle kika in i. Där låg ett par i ett badkar och.. ja ni vet. Men de fick syn på oss, och mannen skulle jaga oss runt huset. Då kunde jag plötsligt inte springa, benen gick som i slowmotion.

Nåja, han fick tag på oss. Och av nån anledning hade jag ett par skor som jag glömde där. Så efter nån dag var jag tvungen att gå tillbaka. Då var detta nån form av skoaffär. Jaja... udda. Jag hittade inte mina skor dock. Men provade massa skor, och till slut hittade jag ett par BUFFALO som jag ville ha, hahaha. As if! Men i drömmarnas land... Så jag tog dem och när jag gick ut så var jag mitt i en militärövning.

Militär som man nu var sattes jag i en jeep för att köra och göra nåt.Vad har jag ingen aning om. Men någon borde berättat för oss i jeepen att de inte är båtar. Vi körde ut i en liten sjö och ja,jeepen höll sig konstigt nog flytande då och då. Vi var jagade av båtar bakom oss så vi satsade på full speed ahead, men blev SJÄLVKLART stoppade av en stor ubåt som var i den lilla sjön. Yes, realistiskt som fan. Vi blev tillfångatagna och plötsligt var det ett riktigt krig. Och vad de gjorde med ossi fångenskap kan jag inte skriva för det var lite privat. Nog så trevligt, men det får bli en annan blogg på en sida anpassat får sånt om det nånsin ska komma att skrivas ner

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar