När grannen knackar på

Inaktiv
När grannen knackar på

Ja jag säger då det.Jag vte inte mycket om min granne. Och nu vet jag inte mycket mer. Men han är rolig. Eller, jag tror det.

Han knackade nyss på här. Så tyst att man knappt hörde. Min sambo öppnade och stod och pratade med honom i hallen. Jag hör ett "jag väntar på min kompis, vi ska ut och festa men han måste bajsa först och det tar så jävla lång tid."

Okej.

Sen babblade han på. Om dittan och dattan. Kändemig jävligt manad att gå ut i hallen och snacka med honom så det gjorde jag ju. Upprepningen att han kompis skulle bajsa var kvällens budskap. Alkostanken var mer påtaglig än en polsk horas billiga parfym. Det var roligt

Vi känner ju itne den där grannen. Har lånat saker ett par gånger och han har hjälpt oss ett par gånger. Men han vet nog knappt vad vi heter.

Men hans kompis bajsar tydligen länge iallafall.

Iallafall så öppnade grannen en ny öl och bestämde sig för att vänta på sin kompis i trappan, så vi sa have fun och stängde.

Nu hörde jag hur kompisen kom ut, så sneaky som jag är smög jag ut i hallen. såklart, man vill ju inte missa något.

Grannen: - Jag behöver kissa.
Kompisen: - Ja, då kan du inte gå på det dasset iaf.

sen släcktes ljuset och det försökte hitta nerför trappan. De kommer säkert ha kul ikväll.

Med en rolig bakfylla och fylleskit imorgon. Bara att längta till. Själv ska jag längta efter städning, handling och sen jobb kl fem. Ingen bakfylla, ingen fylleskit, bara vanlig huvudvärk och vanlig magont. Mycket bättre.

Men, nästa helg, om nån vill dra ett par kalla, så är jag på!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar