Jag är duktig

Inaktiv
Jag är duktig

Körde en nästan allnighter på jobb inatt. Ofrivilligt. Kom hem strax efter fyra efter tre timmars övertid. Men älrigt, hur korkad var jag som gick och la mig? Hade nog mått bättre nu om jag inte försökt sova. Somnade runt sex och vaknade vid tio eller halv elva, nåt sånt. Mitt huvud dunkar mer än Rocco på Jenna. AJ.

Får väl vara lagom lycklig över att lönen är underbart när det är pingst. För nu ska jag klä på mig och ge mig iväg till jobbet igen... Slapp ialafall att infinna mig klockan elva som schemat egentligen säger. Det hade varit lagom omänskligt för mig som spenderar 9 timmar om dygnet i sängen. I försök till att sova. Men men, blir väl så ibland.

På grund av min egen lathet (orkade inte hämta dvd från filmlådan på jobbet) fastnade jag framför diverse filmer och program. Medans tjejjan var vaken blev det Bolibompa, Postkodsmiljonären (jag kunde nada) och Sommarkrysset. Sen slank vi ner i hennes säng och såg på Lilla Sjöjungfrun 2. Tjejjan somnade, men jag orkade inte ta fjärrkontrollen... Så jag såg klart på den, sött.

Och fjärrkontrollen avr ju närmare än dvdlådan, så det blev första bästa. Dude, wheres my car? Den har ju sina poänger. Collateral damage, eller vad den hette, med ARNOLD!! Now thats a man! Tack vare honom somnade jag inte

Scrubs, CSI och nåt på danska kanalerna. jag har itne sett så mycket tv på år.

Lathet pays off!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar