Att vara stjärna

Inaktiv
Att vara stjärna

Ja. Efter några dagar med GH2 känner jag mig som en stjärna. Såååå,då började jag spela på medium. haha Men det är klart ett sjukt roligt spel. Syrran tycker att Dance Dance Revolution är roligare, men å andra sidan tycker hon att killar som spelar CS är coola. Hon testade ju inte ens att spela gitarr. FY!

Så nu ligger jag på medium. Kanske. Får köra medium career också gissar jag.

Imorgon börjar semestern och jag har lovat en snubbe att jag ska fixa den där gearen jag tjatat om i WoW, så jag kan joina hans guild. Men alltså. Be till Gud att det blir kasst väder, för annars ska jag ut och stojja istället.

Iförrgår loggade jag in på WoW efter flera dagars glömska, eller lathet,det beror på hur man ser det. Fick sådär tusen spam om att jag aldrig nånsin får ha WoWsemester så länge igen. Konstigt det där, hur man kan fästa sig vid människor. Kanske borde ta bort chatfunktionen i WoW, jag hade iallafall fått mer gjort och kanske haft min gear nu

Meeeen, sista arbetsdagen väntar och jag vet att den kommer vara årets längsta. Misstolka mig inte, jag fullkomligen ÄLSKAR mitt jobb, men jag tycker om att sova oregelbundet också.

Tjingeling!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar