Att inse att det är onsdag

Inaktiv
Att inse att det är onsdag

Jag vaknade klockan nio imorse. Men jag var så jääävla trött att jag vände mig om igen och somnade, till tio. Flög upp, det var ju inte riktigt meningen det där. Satte igång datorn, kollade om det kommit nån post i hallen, fastnade här. Bloggar, mail, nyheter, msn... You know the deal.

MEN SÅ SLOG DET MIG!!!

Jag ska ju köpa mina nya shouldersidag i WoW!

Och att då inse att det är onsdag och servern är nere för underhåll...

Jag tar en kopp kaffe och längtar med längtan.Jag vet att jag är tramsig, men igår skaffade jag mig min första epic, och det känns som att även JAG KAN!!!

(alla som spelar medmig vet att jag fortfarande har gear man kanske inte drömmer om)

Sen är min sambo rolig. 'Skaffa bara spellfire och spellstrike-seten så kommer du komma in i den där guilden hur lätt som helst. Och ja, det kommer jag. Men det är inte så lätt att bara fixa de där seten. Gjorde Spellfire belt igår. Kostade mig typ 600 g. Min fina guldsamling som för några dagar sen låg på 1500 g, gråter. Det gör den knappast längre.

MEN JAG HAR MIN FÖRSTA EPIC!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Att inse att det är onsdag

Daily quests säger jag bara. Blev så löjligt lätt att fixa guld med dem och det tar inte så lång tid att göra dem. Beror väl på lite vilka man ska göra också och vad man är för klass


signatur

osv.

1
Skriv svar