Komiska amerikaner

Inaktiv
Komiska amerikaner

Hashahaahahahaa, jag skrattar rakt ut. Amerikanska reklamer ar sa himla komiska. Och jag har en ny favvokanal pa tv. Den kristna kanalen. Vad den nu heter. I morse var dar en karring som pastod att nar hon hittar en bra parkeringsplats pa kopcentret visar gud att han alskar henne... Yes... jag som trodde gud kunde gora riktiga mirakel, men bra parkering ar tydligen nat att tacka gud for.

Annars har de extremt mycket reklam for mediciner pa tv, och det ar kandisar i nastan alla. Kan ju saga att jag aldrig skulle prova de dar medicinerna efter reklamerna. De tar upp allt som kan ga fel ocksa. Typ, det har ar jattebra, men tank pa att du kan do om du rakar ta det efter klockan tio pa dagen, du kan fa diabetes om du ater banan osv osv osv, for att inte glomma att namna att du kan forvarra symtomen. YES, den medicinen koper vi direkt. Om reklamen ar 40 sek lang ar 30 sek om vad som kan ga fel.

Annars finns det en ny medicin mot huvudvark ocksa. Man ska smorja in den pa pannan. Yes, stenaldern, here we come.

Idag ska vi downtown och shoppa lite. Downtown innebar val egentligen huvudstaden, men allt ar ju ihopvaxt har sa det blir inte nan lang stracka. Svart att ta fel buss med, finns bara en. Och det finns bara sju vagar. Alla vagar bar visst inte till Rom, alla vagar bar till vag 1.

Det ska bli ratt intressant att dra downtown, med tanke pa att det ar mest rika amerikaner som aker hit. Pa vagen till hotellet fran flygplatsen sag vi nog minst 10 diamantbutiker, ska bli kul att se priserna dar hehehe. Annars har vi fatt tips pa en gata dar arubianerna sjalva handlar, sa det blir val dit vi styr sen. Maste kopa vykort och skicka ocksa, mycket viktigt!

Om ni vill se vart lilla paradis kan ni ga in pa http://www.bucuticam.com

Nu ska jag upp och byta om till min bikini och plaska i vagorna lite. Klockan ar 9.15 och det ar redan 30 grader ute. ENVY ME!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
1
Skriv svar