Shit pomfritt eller dylikt.

Medlem
Shit pomfritt eller dylikt.

Jahapp, då var det återigen onsdag kväll och jag har återigen glömt att jag måste göra min läxa (Som jag av någon anledning gör nu).
Har kommit såpass långt med bytet av inriktning på projektarbetet att jag måste välja vad jag ska ta. Det är ett svårt val.
Jag ska antingen dokumentera utvecklignen av min karaktär i eve eller dokumentera utvecklignen av min wh40k armé. Har fått båda accepterade, men kan fan inte välja.

Vad händer mer? Hmm..
Jo! Jag satt och dreglade när jag märkte att Datorbutiken märkt Abits AW9D-MAX kort helt fel när de sänkt priset på dem. 359kr för något som brukar kosta minst 1600kr, det är ganska så nice det! Köpte två sånna, ett till mig och ett till en polare. Det leder förmodligen till att jag äntligen uppdaterar min skruttdator, blir förmodligen en E6750 cpu och ballistix minnen.
Innan det blir något annat måste jag dock få tag på pengar och enklast är att sälja de gamla datordelarna. (är någon intresserad så är det bara att PM'a)

Sen var det hela väntandet också. Assassins Creed är inte långt borta. Finns en nedräkning på min ofärdiga hemsida, där finns även en nedräkning till Mass Effect. Av någon anledning funkar dock bara en av dem när jag har två på en gång.. Aja, det är javas fel och det ska fixas innan release så att jag kan ha timers till andra spel i framtiden.

Det var väll i princip allt jag hade att skriva. (Visst ja, biblar är för hippies och folk som inte har koll på verkligheten)

#blogg

Medlem
Shit pomfritt eller dylikt.

AW9D-MAX finns för 259kr på InwareHouse... skumt att detta hänt på båda sidorna. Notera att varken har i lager.

Medlem

inWarehouse tog väll efter Datorbutiken och sänkte priset. Mina kort är skickade

1
Skriv svar