Priest Feast konserten (bilder och video)!

Medlem
Priest Feast konserten (bilder och video)!

Woooh!

Då vart man tillbaka från Priest Feast konserten med Judas Priest, Megadeth och Testament. Det var helt galet kul och häftigt att få se så pass bra band på ett och samma ställe. Testament lyssnar jag inte på så mycket. Tyckte att deras låtar blev väldigt enformigt live, men helt okej. Megadeth är nummer ett av mina favoritband. Sjukt bra framträdande. Lite synd var det att man ibland inte hörde Chris Broderick's solon. Judas Priest var kanon! Det sägs att Judas Priest är det bästa bandet man kan se live, och det måste jag hålla med om. Blev en blandning av musik och teater.

Här nedan kan jag bjuda på några bilder. Vissa är mindre bra än andra.

- Bild 1
- Bild 2
- Bild 3
- Bild 4
- Bild 5
- Bild 6
- Bild 7
- Bild 8

Här nedan har ni videos som jag har laggt upp på YouTube. Blev tyvärr ingen Testament då mobilen krånglade sig just då.

- Megadeth - Take No Prisoners
- Megadeth - Sweating Bullets
- Megadeth - Symphony of Destruction
- Megadeth - Holy Wars
- Megadeth - Sleepwalker/Wake Up Dead
- Megadeth - Hangar 18
- Megadeth - She-Wolf
- Megadeth - Dave Mustaine talar
- Megadeth - Peace Sells
- Megadeth - A Tout Le Monde
- Judas Priest - Electric Eye
- Judas Priest - Intro
- Judas Priest - Painkiller

Köpte två sexiga Megadeth plagg också som du kan se nedan!

- Megadeth T-Shirt
- Megadeth Munkjacka

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Priest Feast konserten (bilder och video)!

Judas Priest är ju ett jävligt bra band, och måste säga att kvaliten på dina videos är fan inte pjåkiga.

Megadeth hade ju f.ö en jävligt bra setlist, och Rob Halford kan fortfarande sjunga
Enligt en bekant så drog ovan nämnda karl ett oerhört mäktigt skrik i slutet, dvs ett bra avslut på en (tydligen riktigt bra) konsert som heter duga.

Avundsjuk på er båda :<


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Ooooo Symphony of destruction, take no prisoners, Hangar 18 ..Mumma ...hade ingen aning de skulle spela nån av de 3 .... Gick på Ac/dc förra söndagen i stället och det var tunggung som fasen.... *avundsjuk*:up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Megadeth är ju så sjukt bra. Nästan bättre än Priest.
Måste passa på att tacka WaltX eftersom det var din förtjänst att jag och 3 polare drog dit.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Bra filmer och bilder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Var där också. Bästa konserten någonsing. ;D Missade testament dock för att en polare segade som fan... Ångrade jag glömde mina glasögon dock eftersom jag inte såg så djävla bra när vi satt snett framför. Men men ljudet är det viktigaste.

Medlem

Megadeth kunde ha varit roligare att se live! Men deras låtar är galet bra.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Megadeth kunde ha varit roligare att se live! Men deras låtar är galet bra.

Tycker inte att det ska vara så mycket fjanteri på scen då det spelas metall. Det Megadeth gör, står stilla med böjd rygg mot gitarren, headbangar och spelar satt det glöder, är så jävla grymt. Så ska det vara.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av WaltX:
Skrivet av 73mpl4R:

Megadeth kunde ha varit roligare att se live! Men deras låtar är galet bra.

Tycker inte att det ska vara så mycket fjanteri på scen då det spelas metall. Det Megadeth gör, står stilla med böjd rygg mot gitarren, headbangar och spelar satt det glöder, är så jävla grymt. Så ska det vara.

Håller med 8) sen att Angust i acdc hoppar runt som en duracell kanin på speed, det är också så det ska vara.

Hänger inte med så mycket i Megadeths framfart nu förtiden men Rust in Peace är ju fortfarande en jävligt bra skiva som man tar fram ibland:heart:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag va och såg spektaklet i GBG och de va grymt bra!

1
Skriv svar