Metallica utan James på scen?

Medlem
Metallica utan James på scen?

James Hetfield från igår i Globen.

Då har man kommit hem från Metallica konserten tidigare än väntat. Ni har säkert redan läst på Aftonbladet eller liknande om vad som har hänt.

Jag och en polare satte oss på våra platser vid 18.40. Konserten skulle börja kl. 19.00. Tiden gick. 19.30. Vad är det som händer? 20.00. Lars, Kirk och Robert kommer upp på scen. Vart är James? Flera tusentals fans sitter/står på helspänn. Lars greppar micken och berättar att James har blivit sjuk och ligger på sjukhus. "Okej" tänkte jag. Liknande skämt från Lars har man hört förut. Sedan börjar alla att inse att det verkligen var sant det han babblade om. Han försökte skämta och sa någonting i stil med: "Jag tror inte att ni vill höra mig eller Kirk sjunga, eller hur?"

Fy fan vilken dämpad stämning det blev i Globen. Har aldrig hört folk bua på det sättet dem gjorde då. Jag själv var helt chockad och HOPPADES på att jag snart skulle vakna på en söndagsmorgon den 8 mars och känna mig lättad. Men det var på riktigt. Tror jag i alla fall. Det har gått 3 timmar och jag kanske fortfarande drömmer. Vaknar jag imorgon och ser att den här blogg inlägget inte finns kvar så blir jag överlycklig.

Enligt Lars så skulle dem komma tillbaka i maj någon gång. Alla kommer att få använda sina biljetter igen.

Krya på dig James. Att ha både magsjuka och dåligt samvete kan inte vara kul.

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Metallica utan James på scen?

Är besviken över att jag aldrig fick tag på biljetter...

Medlem

Fan va synd att det inte blev någon Metallica för dig bro, du måste vara så besviken.:(


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Kändes jävligt kul att åka karlstad - stockholm och vända hem efter ha väntat en timma i globen x (

1
Skriv svar