Fallout 3 Incoming!

Medlem
Fallout 3 Incoming!

< Webhallen.com > Mina beställningar > Skickade/Hämtade > Fallout 3 (beställd 2009-07-20 >

Fallout 3 är alltså på väg och jag får spelet, om inga förseningar med posten, imorgon. Jag har redan spelat ut spelet och tyckte verkligen om det. Men jag missade pausa-och-välj-kroppsdel-att-träffa-fienden-på-funktionen (har den funktionen något lättare namn? ;P) helt. Så det känns värt att spela igenom det igen. Dessutom tjänar man lite mer achievements.

Jag har också tänkt att köpa expansionerna Operation: Anchorage, The Pitt, Broken Steel och Point Lookout lite senare. Vad tycker ni om dem? Är expansionerna viktiga för storyn? Hur många timmars spel får man ungefär?

/Walt

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Fallout 3 Incoming!

Riktigt Nice!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

http://www.webhallen.com/prod.php?id=22163

200kr billigare, 200ggr bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

KoP
Medlem
Citat:

Är expansionerna viktiga för storyn?

Dom tillför väl direkt inget till mainstoryn om det är det du menar. Men dom är grymt roliga, speciellt The Pitt och Point Lookout.

Och hur kunde du missa "pausa-och-välj-kroppsdel-att-träffa-fienden-på-funktionen"?

Medlem
Skrivet av KoP:

Och hur kunde du missa "pausa-och-välj-kroppsdel-att-träffa-fienden-på-funktionen"?

Det fattar jag inte heller. Jag spelade igenom hela spelet utan den funktionen, utan sköt som vanligt istället. Vad heter funktionen?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

VATS (Vault-Tec Assisted Targeting System) är det du tänker på.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

VATS (Vault-Tec Assisted Targeting System) är det du tänker på.

Tackar!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har hört rykten om att GOTY-utgåvan av Fallout 3 ska innehålla alla expansioner...


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

Medlem

Jag har alla DLC's och dom jag tycker var bäst var nog "Broken steel och Point Lookout. Broken Steel är ju viktigast för den gör så spelet inte har något slut + att man kan bli lvl 30 vilket inkluderar nya "Perks" och annat

Medlem

Härligt. Tror att jag köper expansionerna då jag har klarat spelet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar