Spelens månad?

Inaktiv
Spelens månad?

Jag berättade i min andra blogg hur jag blev förvånad hur bra beyond the sword var. Men det är inte bara det som är ett bra spel... När jag läst senaste nummret av PC Gamer så blir jag förvånad att så många bra spel kan komma ut samtidigt... World in Conflict som enligt recensionen var något grymt bra spel. Medel of honor Airborne, behöver man säga något mer. Bioshock verkar vara väldigt bra men inte min spelstil. Och det som jag tycker var bäst av allt var förtitten av Empire:total war. Som jag redan skrivit upp i inköpslistan.

Man blir glad som gamer när man läser såndant här. Men när man tänker efter blir man ledsen och inser att ens budget aldrig kommer hålla för det här.. jag har redan köpt ett spel denna månaden och hade bestämt mig för att inte köpa något mer spel innan assassin's creed. Och lite självdiciplin måste man väl ha? eller?

om man drar en snabb slutsats kan jag säga att jag älskar tiderna när det är spelmässor i världen över med Game Convition och E3. Det är då ens spelglädje höjs och pengarna flyger ut ur en fickor... bästa tiden på året.

#blogg

1
Skriv svar