Ghost Recon såg framtiden

Inaktiv
Ghost Recon såg framtiden

Dammade av mitt gamla ex av ghost recon, den gamle trotjänaren som man har spenderat ett stort antal timmar med.
Spelet gjordes 2001 men handlingen utspelar sig 2008. Vissa strider ut spelar sig i en liten stat i Georgien som heter Syd Otsesien. Det är så att Ryssland har invaderat Georgien och denna lilla stat. I HEARD THIS ONE BEFORE

2008 invaderade Ryssland Georgien och vissa strider utspelade sig i Syd Otsesien.

Okej, datumen stämmer inte exakt och bakgrunden är inte något likt men det är nog det som är Tom Clancy's ide för att vi vanliga människor ska komma på att denna man egentlligen har en förmåga att se in i framtiden.
Jag har personligen bara hört talas om syd Otsesien två gånger, i ghost recon och det som hände i sommras.

Det kanske är så att Amerika skickade in sin Ghost styrka men det har inte kommit ut för allmänheten.

Så nu vet vi att framtiden troligtvis kommer bli något liknande som END WAR eller något annat av Tom Clancy's skapelse

/Daniel "DALI" Svensson

PS: jag vet att detta inte stämmer så väl men det är ett ganska underhållande sammanträffande.

#blogg

1
Skriv svar