OpenTTD continued...

Medlem
OpenTTD continued...

Inte spelat så mycket förvisso men fick resons i kommentarerna och jag kan inte annat än hålla med vad John säger. Liknande spel med samma dynamik vore nice det.

Nåväl... kom till 2059 sedan tyckte jag att... nää detta håller inte. Gjorde en del misstag såklart då det var första gången man spelar igen på över ett halvår och fräsha upp minnet med att kolla bilder och andras spel för att se hur de bygger.

http://lie.selfip.com/ttdx2.jpg

Detta är vad jag lyckades få fram förutom ettpar små stationer för att få pengar till att börja bygga det hela. Det är ganska bra flyt i det hela men inte nog bra för att klara att ta mycket fler tåg än vad jag har och då har jag bara en 50 tåg... skulle vilja ha mera så därför har jag bestämt mig för att börja om på ny kula igen under dagens gång.

Sen hittade jag lite folk som har en server som de kör på och bygger tillsammans. De har sida med guider och allt möjligt fint så man kan vara med utan att sabotera för de andra med att inte dra så bra vägar etc. Var inne en snabbis på deras public server och kollade lite fast verkade lite overkill för att vara stället där man börjar som nybörjare. Dock pratar de i chatten om samma sak så får väl se vad som händer... får infiltrera dem, följa händelserna och se om de går ner några nivåer så man kan vara med.

#blogg


signatur

osv.

1
Skriv svar