Formsvacka

Medlem
Formsvacka

Verkar inte bättre.
För ett par dagar sedan var det någon som tipsade om en beta på Sword of the New World beta på fileplanet och det körde vi igång och tankade och hela kittet så spelat ett tag nu. Koreanskt MMORPG och med en liten varning från en annan kille att koreanspelen oftast är endless grind så körde man och det var skitkul. Körde lite mer idag och wää... sååååååå seeeeeeeegt. Sitter på level 21/22 sådär och så ser man andra på level 40. Orkar inte ens tänka hur mycket de nött. Jag orkar iaf inte mer.

Så har vi ju WoW också som jag lyckats börja med igen... kanske jag skrivit förut men är så länge sedan jag skrev sist så skitsamma. Har haft kul men som vanligt lessnade jag på att grinda exp så började med min paladin igen och hade väl rätt kul i pvp fast problemen kom när jag skulle börja fixa lite bättre gear (tar så lång tid att göra det genom pvp) så finns det inga tanks på servern... mjaha? Letade i 3 dagar efter tanks efter de första 2 dagarna jag spelade paladinen men inget. Surt minst sagt så jag har inte spelat wow på ettpar dagar nu heller. Och nej jag tänker inte specca till tank specc för jag är en healer... jag var en healer när jag började med wow för 2½ år sedan (oj) och är det fortfarande.

En kul sak (inte så mycket dock) är att jag flyttat hem till föräldrarna... och vad finns här då? Jo, småbröder och föräldrar som jag ska lura att spela wii. Hade jag redan gjort om det inte vore för att jag glömde scart-kabeln i mitt rum i Örebro. Sådan fet miss. Hoppas att Wiin kan bota min formsvacka för just nu så känns det som att jag kan sitta och plöja random texter hela dagen på internet vilket är mer underhållande än att spela. *suck*

Och detta var ett sådant inlägg jag inte skulle skriva i denhär bloggen. Bra jobbat Lie|.

--------------------------------------------

Klämmer in lite annat då. Såg just en trailer på Boogie till Wii vilket fick mig att dra på smilbanden. Såg verkligen charmigt ut så detta ska vi kolla närmare på. Annars känns det lite halvdött på wiifronten som vanligt. Har iof Zelda liggande i oöppnad förpackning sedan en månad tillbaka eller så som kanske måste spelas (fråga inte hur jag lyckas köpa spel och inte spela dem).

På PC fronten har vi fördjupat oss lite i W.A.R. då man suttit och läst istället för att spela. Desto mer man läser... blir helt i exstas. Det finns absolut INGET som jag inte gillar med det jag läser. Mina enda veksamheter är dock med att de flesta nog kommer att välja Destruction så att Order sidan kommer få lite klent med folk. Lösning? Spela Order istället... synd bara att alla polare ska spela goblin shamaner och chaos chosen ~~
Första betautskicken är tydligen gjorda i nämnda spel också. Dock bara till DAoC team-leads etc men det kommer väl snart. Ungefär 5% chans att komma med i en 10k per uttagning så hejja hejja \o/

Nu sova.

#blogg


signatur

osv.

1
Skriv svar