Bilder från Oxeyes nya kontor

Medlem
Bilder från Oxeyes nya kontor

Sådär, äntligen bilder från vårt nya kontor! Jag skrev förstås om detta även på vår sajt, så den som vill ha den engelska versionen kollar här:

http://www.oxeyegames.com/oxeye-office-level-up/

Hur som helst, här är den sista måltiden i det gamla kontoret:

Vi fick hjälp med flytten av min styvfarsa. Släpet behövdes för vi hade ett ganska tungt skrivbord som skulle med... annars var det mest datorer och annat skräp:

Här är vårt kontor sett utifrån (den uppmärksamme ser att bilden inte är tagen samma dag som flytten, de som inte är uppmärksamma blev uppmärksammade nu eftersom jag skrev den här parentesen):

Peter och Daniel känner av atmosfären i nya rummet:

Alex utanför rummet:

Pontus får massage av Daniel:

Min nya arbetsplats (någon som vet vilket spel jag har som skrivbordsunderlägg? ):

Hej!

PS. Nu är det inte många dagar kvar till Harvest-releasen! DS.

#blogg

Medlem
Bilder från Oxeyes nya kontor

Ser ut som ett schysst ställe (svårt att bedömma från några få bilder dock). Däremot ser din stol inte allt för bekväm ut.

Jusste! Måste boka Harvest!

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Ser ut som ett schysst ställe (svårt att bedömma från några få bilder dock). Däremot ser din stol inte allt för bekväm ut.

Jusste! Måste boka Harvest!

Jo, det är ett av våra stora problem just nu... Vi har inga möbler, och inga pengar att köpa möbler för, och ingen bil att hämta möblerna med i fall vi eventuellt skulle få pengar... Fast det ordnar sig säkert när Harvest släpps!

Medlem

Hehe ser ju bra ut :), nästa större än min lägenhet. Dock lite besviken att ni inte sitter i ett garage :/

Glöm inte att skicka mig fullrealsen sen (inga pengar här ifrån inte

Medlem

va trevligt ^^

Inaktiv

de ser najs ut :D!

1
Skriv svar