Finalister i IGF

Medlem
Finalister i IGF

Independent Games Festival har presenterat finalisterna i årets tävling. Tyvärr kom varken Harvest eller Agatha Ragata med, men det är bara att försöka nästa år igen.

Sajten Offworld, som jag inte hade hört talas om innan detta, har skrivit en väldigt bra sammanfattning av alla finalister. Så av den anledningen slösar jag inte på orden utan ger er helt enkelt en länk istället:

http://www.offworld.com/offworld-igf-2009-01.html

Hej!

#blogg

Medlem
Finalister i IGF

Hörde att Cortex Command hade kommit med. Hoppades på att Harvest också skulle komma med, Synd. Hoppas på nästa år då

Medlem

Tack för länken! Väntade på att spel skulle nomineras för att över 200 spel är för mycket att testa själv. Många spel som ser ut att vara fantastiskt bra. Mightier har ett väldigt kul koncept och Retro/Grade förvånande mig med sin väldigt unika twist på den klassiska sidescroller shootern. You Have To Burn The Rope fick mig att skratta högt, underbart meta.

Dyson är däremot det spelet som jag känner att jag verkligen vill testa men inte hunnit, skön musik tillsammans med vacker men simpel grafik och det ser riktigt kul ut att spela.

Heh, nu har jag börjat göra min egen analys av varje spel, läs artikeln istället.

Medlem

Testade nyss erat Harvest, grymmt kul och utmanande spel riktigt jävla nice faktiskt, keep up the good work!

Medlem
Skrivet av Xtars:

Testade nyss erat Harvest, grymmt kul och utmanande spel riktigt jävla nice faktiskt, keep up the good work!

Coolt, tack!

Kommer snart till Steam, till REA-pris

1
Skriv svar