Test av Nhl 08!

Inaktiv
Test av Nhl 08!

Ja i år har Ea värkligen tagit i med hårdhandskarna när dom utvecklade Nhl 08. Förra året la man ju om kontrollsystemet. Det känndes inte helt klockrent men i år har man finslipat detta. Så nu känns det hur bra som helst att styra sin klubba med den analoga spaken. Föra året visade ju Ea också för första gången upp ett Nhl med next gen grafik. Men även detta har man förbättrat man har finslipat grafiken och lagt till ansiktsrörelser av hög klass. Förra året va ju animationerna lite ryckiga och konstiga. Detta har också förbättrats och det gör att Nhl 08 ser helt grymt snyggt ut. En bra nyhet till är att man har lagt till Elitserie lagen igen det tycker jag i alla fall är guld värt.Detta enda som inte är bra med detta är att man valt att inte ta med Elitserien som liga så du kann inte ta dit favoritlag igenom en hel Elitserie säsong. Man har också lagt till Ahl lagen alltså farmarlagen till Nhl. Och när du seplar i Dynasti läget har du även full kontroll över Ahl lagen. Detta ger spelet ett helt annat djup nu kan du skicka ner några spelare för att utvecklas nere i farmarlaget. Och sedan när dom fått lite rutin och så vidare kan du ta upp dom igen. Detta gör dynasti läget helt grymt underhållande vilket det inte var förra året. I år kan man göra finter med hela kroppen föraa året var fintandet centrerat till att använda klubban. MEn i år kan man göra kroppsfinter och mycket annat detta är väldigt användbart då Ea har tagit nytta av dom nya hårdare reglerna i Nhl. Där man direkt blir bestraffad om man gör en hakning eller en interference. Detta gör att spelet flytter på bra och det blir ett temporikt spel. I Nhl finns även ett ricktigt bra online läge. Där man kan spela rankade matcher vänskaps matcher och turneringar. Jag har inte haft något problem att varken hitta motståndare eller turneringar. Om man ska sammanfatta Nhl 08 så är det på det stora hela ett rejält upplyft från föra årets spel. Jag vågar till och med säga att Nhl 08 är det överlägst bästa hockey spelet någonsin. Det har grym grafik bra kontroll och ett bra återspelningsvärde.

grafik 8 spelbarhet 8 ljud 8 hållbarhet 8

#blogg

1
Skriv svar