Många timmar senare!

Inaktiv
Många timmar senare!

Ja, tid tog det som ni kanske märkte har jag inte skrivit på någon vecka. Detta beror på skolstart och att den mesta tiden ska läggas på idrott och läxor. Men idag hadde jag tid över att sätta mig ner och börja fundera, på vad undrar ni. Jo, på att fundera över vad jag tycker om Rock Band så här efter att ha spelat en hel del själv och ganska mycket med ett par kompisar. Och jag är faktiskt lite kluven i mina åsikter jag tycker set är ett fantastiskt spel. Men ändå så sitter man och tänker på att det kostade hela 1400 kr, och då köpte jag inte alla instrument. Detta är egentligen det största minuset med spelet tänk om vi ej hade behövt betala mer än vad amerikanarna gör. Dom betalar (om räknat till svenska kronor) inte mer än 999kr och gnäller högjut. Så är fallet och man kan ej göra något åt det, men man måste tänkta till både en och två gånger innan man köper Rock Band eftersom det höga priset kan ge problem i längden. Nu ska jag inte snacka mer Rock Band utan lämnar det till någon annan blogg. Då kan jag skriva lite mer i detalj om hur det gick när vi lirade i band osv.

Nej nu ska vi skriva om spel hösten som snart börjar, för visst är det svårt att veta vad man ska lägga pengarna på i höst. När bland annat Nhl09, Fifa09, Crysis Warhead och många fler titlar kommer nedan ska jag göra en liten lista på dom spel som jag tycker verkar hetast i höst

1. Nhl 09
Nhl09 ser idag oehört läckert ut, mest eftersom att grafiken är ursnygg men också för att ea har valt att förbättra skill stick systemet. Detta gör det till höstens hetaste spel enligt mig.

2. Star Wars the force unleashed
Star wars force unleashed ser just nu otroligt läckert ut, detta på grund av den snygga grafiken dom härliga animationerna och den grymma fysik motorn. Och därför blir det här utnämt till höstens näst hetaste spel.

3. Call of duty 5
Call of duty verkar riktigt läckert även om det ej är så att dte är activision som står för utvecklingen, utan istället Treyarch. Detta verkar dock ej resultera i ett dåligt spel utan både grafik och fysiken verkar maffig. Därför blir det här utnämnt till det tredje hetaste spelet i höst.

Outsidern som kan bli bra är James Bond Quantom of solace detta är dock yterst tveksamt men det finns hopp.

#blogg

1
Skriv svar