BETA-tider

Medlem
BETA-tider

Ja nu drar spelhösten igång på allvar, crysis beta, hellgate beta, WAR beta, CoD4 beta och en hel drös till. BETA-testande kan vara nog så kul och har man chansen så tycker jag att man ska vara med på det, inte bara för att hjälpa till och forma slutprodukten utan för att man kanske kan utröna vilka spel man kan sålla bort. Men risken finns ju att man blir fast vid alla

För mig blir det inga BETA-tester, har inte tid helt enkelt. Den enda betan som jag verkligen ångrar att jag inte var med i är Mutant Chronicles betan. Det var ett MMORPG som var baserat på MC universumet, som ligger mig varmt om hjärtat. Jag tänkte att jag skippar betan och kör den färdiga produkten, men utvecklaren hittade ingen utgivare och årtusendets mest efterlängtade spel (enligt mig) lades ner. Allt som återstod var några skärmdumpar, ett par filmer och en bottenlös tomhet.

Nu håller det ju på att produceras en film baserad på MC universumet men det verkar som Simon Hunter (regissör) har förstört den totalt. Inget verkar vara som rollspelet/kortspelet. Det är så mycket faktafel och storyn är inte den riktiga. Fyfan för denna assclown. Hatar när de ska göra filmer för den stora massan och allt blir fel. Särskilt när man har en riktigt bra story och massor med upplägg som bara är att ta och göra film på. Kefft.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar