Medlem
600!

Jahapp då har man paserat 600 klick, hade tänkt skriva vid 500 men har varit bortrest. Undrar hur många av dessa 600 klick som har varit mina?
Det är mycket på jobbet nu, efter en lugn sommar drar allt igång igen. Inte så kul när man är trött och sjuk, men det är bara att bita ihop. Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Har äntligen köpt ett Wii, det kommer troligtvis den här veckan och då blir man konsolägare igen. Skönt.

Trots att jag inte har spelat igenom HL2 så ser jag mest fram emot the orange box, kanske ska jag lira igenom HL2, ep1, ep2 om jag orkar (ska försöka iaf). TF2 är det som lockar, hoppas datorn pallar bara.

Har kommit fram till att R6 Vegas är riktigt kul i coop, jag hoppas att spelutvecklingen går åt coop hållet mer och mer (även story mode). Nu är det bara att vänta på att vapendragaren har tentat klart, orka plugga! (Är utexaminerad )

Ett bra upplägg på spel är: Bra single player kampanj, som även går att spela igenom på coop samt ett bra multiplayer stöd med DM, CTF och valfritt ytterligare alternativ. Jag vet inte hur många genres detta går att applicera på men FPS, RPG och Äventyr bör det fungera bra på.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar