Jaha det var det det

Medlem
Jaha det var det det

Tre det i titeln! Inte illa måste jag säga. Jag har nu sagt upp mitt wow-konto, tror inte jag hinner ta 80 innan det stängs 9:e dec. Måste säga att det både är lite skönt men att jag är mycket besviken på expansionen. Men men skit samma (ja det är verkligen skit).

Nu går jag vidare mot nya speläventyr! Jag överväger att låta bli L4D då jag inte har några vänner som vill spela det och misstänker att det blir repetetivt väldigt fort, jag hade gärna sett en öppen bana där man hade kunnat välja vilken väg man skulle ta till destinationen.

Så nu lutar det lite åt CoD: WaW på pc, men jag frågar mig om det är så kul? Jag gillade CoD4 på xbox (lirade bara på fyllan) men när jag testade det på dator så kändes det kasst. Är det värt att kasta pengar på CoD eller ska jag köpa Dead Space istället?

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Jaha det var det det

Får man fråga lite nyfiket vad som är skit med nya expansionen?


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Alltså Call of Duty 5 är definitivt ett bra spel , speciellt om du gillar ww2 och mycket action , sen vetu att cod alltid innebär kvalité även om det är ett ganska orealistiskt spel.

Köp cod om du vill lira multiplayer online + coop med mycket värde , du kommer inte bli besviken.

Jag äger även Deadspace vilket är det absoult bästa skräck/survival spelet på åratal sedan de gamla Resident Evil, gillar du Single Player med bra story samt Sci-Fic och skräck skaru definitivt köpa Deadspace.

Deadspace lär ta dig minst 11 timmar att klara så det är mycket speltid.

Medlem

Skitz - Opolerat, buggigt, laggigt, tappat känslan, samma lika (ingen utveckling) och en massa andra saker. Jag trodde att det skulle bli mer som wow var innan BC och är besviken.

zauii89 - Fan låter som om jag måste skaffa båda! Får bli CoD först och sedan Dead Space under julledigheten. Tack för bra tips!


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar