Uppskjutet

Medlem
Uppskjutet

Nej jag syftar inte på åk attraktionen på Lisseberg, men jag borde kanske ha gjort det istället? Hmm. Nåväl nu var det Dragon Age jag syftade på, mitt förra inlägg handlade ju om DA. Nu känns det lite skumt för jag hade precis återupptäckt detta spel och blev glad över att det inte var så långt kvar till release.

Jag tycker det är trist när spelen skjuts upp, men det är ju mer lag än undantag nu för tiden. Visst är det bra att släppa ett färdigt spel, men vore det inte bättre om de satt lite längre på release datumen istället för att basunera ut dem och sen skjuta upp dem. Jag menar det funkar ju bra för Duke Nukem Forever. =D

Sen har vi ju Prototype som jag hade glömt bort helt och hållet, ska bli intressant att se om de förvaltat den extra utvecklingstiden på ett bra sett eller om det bara känns föråldrat. För uppskjutet har det sannerligen blivit.

För er som inte vet vad uppskjutet är så är den en åk attraktion där man spänns fast i en stol som sedan skjuts upp längs en pelare en handfull tiotals meter för att sedan falla fritt ner mot moder jord och den förväntasfulla kön av medmänniskor. Pirrar stört skönt i kistan!

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar