En händelserik helg

Medlem
En händelserik helg

I fredags åkte jag upp till Mora och åkte kortvasan, det gick över förväntan och jag skidade in på 2:36. Mora är en trevlig liten stad där jag har bott ett par år för länge sedan.

Nåja efter loppet satte jag mig i bilen hem och på hemvägen stannade jag till på Game för att köpa SF4, men det visade sig att det kostade 699:-. Lite väl i överkant tycker jag så jag beställde det för 529:- istället. Men jag hittade BF: BC i begagnat lådan för 159:-, så det blev ett köp.

På lördag morgon bar det av ner till Sthlm och med mig hade jag xboxen. Jag och min kusin skulle gå på AC/DC på söndag så jag passade på att åka "hem" en dag innan och äta lite av mammas mat samt spela så mycket jag orkade.

Min kusin anslöt lite senare på lördagen och tillsammans plöjde vi igenom Gears of War och halva GoW2. Ettan var helt okej, men lite jobbigt att sträck köra så mycket som vi gjorde. Tvåan känns mycket bättre, det är lite mer fokus på storyn.

På söndag kväll så var det dags för konsterten och även om vi inte hade jättebra platser så såg och hörde vi bra, det var riktigt kul att se AC/DC live.

For those about to rock, I salute you!

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar