Släpp fångarna loss...

Medlem
Släpp fångarna loss...

Det är vår! Men jag förhåller mig tveksam till att den är för att stanna, det brukar nämligen alltid börja snöa när man väl hängt in vinterkläderna i garderoben.

IPRED har fört med sig något bra för mig, jag har upptäckt streamade serier. Mycket bekvämt.

Ikväll ska jag gå på bio med tjejen och några kompisar, vi ska se Kenny Starfighter, men om jag ska vara ärlig så ser jag mest fram emot baconchipsen! =P

Köpte Army of Two och Collin McRae: Dirt till xboxen, båda bra spel. Upptäckte hur mycket jag har saknat att ha ett bilspel. Körde AoT med tjejen men hon tyckte inte det var så kul, lite för mycket att hålla reda på tydligen. RE5 är betydligt roligare enligt henne då man får samla skatter och tänka lite emellanåt.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Släpp fångarna loss...

Mja kan tyvärr bli så men vad man har hört så skall det bli vackert väder hela påsken så det är extremt positivt.

Vill också se på Kenny Starfighter nostalgi om något det där

Får AoT idag, så man får hoppas att det är ett roligt spel.
RE5 är ett fantastiskt spel men den största missen är ju att man inte kan skjuta medans man går/springer.

Medlem

Många klagade på AoT men tyckte själv att det var kul i sällskap med en polare. Inte amazing men funkar bra.

Medlem

Jag tycker AoT är kul men inte tjejen. Men men hon kan ju inte gilla alla spel eller hur? Det gör inte jag iaf.

Ang. RE5 så tycker jag det är helt rätt att man inte kan röra sig och skjuta, jag tror att all gameplay måste göras om helt om man skall kunna röra sig och skjuta. Jag tror att det måste bli lite mer som Left 4 Dead i så fall. Det enda som är lite trist med RE5 är att det är aningens kort imho.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar