N3rd Rage

Medlem
N3rd Rage

Hur hanterar ni er nerd rage? Du vet du sitter där i soffan och blir hela tiden dödad av helikoptern i MW2, vreden kommer smygande och snart vrålar du saker som får dig att vilja borsta tänderna för att du känner dig så smutsig.

Själv brukar jag häva ur mig en massa svordomar, förbanna spelet och spelarna samt gå en boxningsmatch med kuddarna. Nu går inte det längre eftersom jag är sambo och har en kattunge som inte förstår att det inte är han som jag är arg på.

Jag erkänner att jag har svårt att tygla mitt temperament, men jag har försökt att inte bli arg och om det ändå inträffar byter jag ut orden mot tågrelaterade ord.

Helst av allt skulle jag vilja slippa bli så arg, men jag ser det lite som att om man är likgiltig inför det man gör så varför göra det i överhuvudtaget? Rinner det bara av er, analyserar ni situationen där ni blev arg för att lära er något eller brister det bara för er?

Hur hanterar ni er nerd rage?

ABC i hur man förlorar sina sponsorer.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
N3rd Rage

Jag ..HATAR ATT DÖ AV HELIKOPTERN HELA TIDEN! :@

Medlem

Hur arg jag blir beror på situationen, vissa spel kan jag acceptera att jag dör tre sekunder efter att ha spawnat när jag vet att det är mitt eget fel. Men när det campas och spawnrapeas, då blir jag lätt sur, men blir aldrig värre en en svordom. Jag vet att om jag börjar banka och kasta så får jag ändå betala för att laga vilket inte är värt det.

1
Skriv svar