GUITAR HERO II GLÄDJETJUT!!

Inaktiv
GUITAR HERO II GLÄDJETJUT!!

Hej all fz:sätare JA! idag är jag på riktigt bra humör. Låg och vägde på att köpa FM2 eller CMR:DiRt men det blev Guitar Hero II och tycker det är så himla roligt och man koncentrerar sig och står upp och man börjar svettas efter 20 min spelande och så är det en sådan jäckla känsla att spela låtarna har endast kört 1 och 2 delarna dvs. totalt 10 olika låtar. Easy var bara tråkigt för man fick aldrig något tryck när man spelade och allt gick segt. Men Medium på låtar som Cherry Pie är så fantastiskt bra och just den Charry Pie är en så äckligt rolig och bra cover man nästan skrattar till i refrengerna I alla fall så har jag spelat detta i ca: 3 timmar och enligt mig nog det BÄSTA! 360 spelat som kan spelas inom denna generen kanske då spelet är ganska svårt fast enligt mig så ska det vara så blir lite charmigt då. I alla fall så har detta spelet spridit glädje till mig KÖP DET MED om du äger en PS2 eller 360. Jag lovar, du kommer spela natten lång

#blogg


signatur

Asus A8N-E (sockel 939) || AMD Athlon 64 3700+ 2.2 GHZ || Twinmos 2 GB DDR || XFX 8800 GTS 640MB

1
Skriv svar