lotro ännu en gång.

Medlem
lotro ännu en gång.

Det var ett tag sedan man bloggade

Efter en lång tids paus från Lord of the rings Online, så beslöt jag mig idag för att åter igen ta upp spelandet. Den här gången tror jag att jag har kommit för att stanna.

Då jag igår kväll tittade på alla 3 filmerna (jag var sjuk och hade inget annat att göra), så fick jag ett sug om att börja igen, och det är lika roligt som jag tyckte att det var förr. Det som fick mig att ta en paus sist var ett riktigt irriterande quest som jag aldrig klarade av, men idag lyckades jag äntligen.
Men frågan är om min lilla Lotro-saga kommer sluta lika olyckligt som min wow-saga. Jag spelar, pausar, spelar, pausar, spelar, pausar för att till slut sluta helt och hållet. I och för sig kände jag inte samma sak för wow som jag gör för Lotro, men risken finns ju.

Lite synd är det också, då jag och några polare ska lana imån och träna lite cs inför DH, men jag antar att jag antagligen kommer spela lotro istället för cs, och mina kompisar kommer spela wow, och en av dom som värken spelar wow eller lotro kommer sitta och klaga och gå där ifrån. Men det är en annan historia.

#blogg

Medlem
lotro ännu en gång.

Vilken server glider du på då? Finns på Laurelin själv


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag hänger på Eldar

1
Skriv svar