Köpe och köpe...

Medlem
Köpe och köpe...

Jag vet inte varför men jag har blivit otroligt köpgalen sedan jag började jobba. Innan jag började arbeta så var jag väldigt försiktig med vad jag köpte och var noga med om jag behövde produkten eller ej. Nu har jag börjat köpa grejer hit och dit. Lönen räcker knappt till ju!

Igår köpte jag en mobil, ska köpa ut min brors bil och jag ska även köpa lite grejer till gitarren. Mobil behöver jag och bil hade inte suttit fel, men den där gitarrgrejen som jag är så sugen på... Jag vet inte riktigt om jag behöver den, men den är jävligt fräsig. De senaste veckorna har pengarna gått åt väldigt mycket på pubben. För två veckor sedan beställde jag och två kompis in två helrör vilket tog hårt på kassan och kvällen slutade i fyllecell. Visst var jag bra full, men poliserna överdrev det hela då jag faktiskt var påväg hem när dem tog mig.

På tal om mobiler så köpte jag en LG Viewty, någon som vet om det är något att hänga i granen? Kanske gjorde mitt livs västa affär.

Även spel har inhandlats, har bl.a förbokat Spore. Har stora förhoppningar på detta spel

#blogg

Medlem
Köpe och köpe...

Känner igen det där. Har börjat köpa onödiga saker sen jag fick jobb :/

Medlem

På tal om på tal om mobiler så har jag också införskaffat en Viewty


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

På tal om på tal om mobiler så har jag också införskaffat en Viewty

Okej! Fick den idag, riktigt trevligt liten telefon. Bra bilder blir det också! Är glad att jag inte köpte en Sony Ericsson C902 eller G900 då detta känns mer som en billigare blandning av dem två.
5/5 på Viewty!

Medlem

Hehe, fick min idag också. Kan väl i princip bara instämma. Nu vill man ha minneskortet som Webhallen inte skickat än


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar