Medlem
Spore!

Hämtade precis ut paketet på posten och nu har jag det efterlängtade spelet! Installationen håller på för fullt just nu och man får hoppas att det var värt pengarna och att det lever upp till all hype.

Kommer uppdatera bloggen om hur det artar sig.

Edit:
Det börjar inte bra. Av någon anledning klarar Spore inte att ansluta till internet. Jag har provat det mesta och läst på nätet att det inte bara är jag som har problem. Många får detta felmeddelande och än så länge har jag inte hittat någon lösning på problemet. Ska försöka ett tag till

Edit #2:
Nu kan man gå online på det, men jag kan ändå inte logga in på min Spore-profil. Hur som helst så har jag börjat spela lite smått. Det visade sig ganska snabbt att min dator inte mår så bra då den helt plötsligt stängs av. Detta är inget som beror på spelet då datorn beter sig på detta sättet nästan varje gång jag spelar något. Provade därför att formatera skiten, vilket ändå behövdes. Nu har jag kört Spore i några timmar och kom upp på land ganska nyligen. Hittills har det varit ganska kul, enda till datorn ännu en gång fick fnatt. Det bevisade att datorn fortfarande inte mår bra (även om den mår lite bättre än innan då det tog mycket längre tid innan den la av denna gången).
Tror det är processorn det är fel på, ska kolla upp det imorgon.

Hur som helst, av det lilla jag har spelat så verkar det riktigt lovande, kan knappt vänta tills man börjar bygga civilisationer och annat skoj. Det flyter på riktigt ordentligt med de allra högsta inställningarna. Kontrollerna kan kännas något klumpiga men dem funkar.

Har även börjat använda Chrome och jag gillar det skarpt! Visst finns det buggar här och där men det är ju också en beta. Jag älskar hur smidigt och stilrent det är!

#blogg

1
Skriv svar