The Hunter en härlig upplevelse

Medlem
The Hunter en härlig upplevelse

Tror jag har aldrig spelat ett spel som har sån härlig upplevelse som The Hunter.
Testade att köra med headset igår kväll och wow kan jag bara säga, känns som man är ute i skogen på riktigt. Allt ljud från minsta gren som går av till vinden i träden är det bästa som jag har hör på länge. Även om du inte har något jakt intresse så rekommenderar jag det starkt.

Två nya bilder som jag har att bjuda på.

[ia=12418 Naturen är väldigt bra gjord]

[ia=12424 Kväll]

#blogg


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
The Hunter en härlig upplevelse

Väldigt vackert spel där extremt tålamod belönas. Det är väldigt skönt att kunna dra på sig sina virtuella stövlar och promenera bland alla digitala träd i The Hunter.

Medlem

Har försökt och spela spelet men kan inte få upp det på något sätt:(


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Väldigt vackert spel där extremt tålamod belönas. Det är väldigt skönt att kunna dra på sig sina virtuella stövlar och promenera bland alla digitala träd i The Hunter.

Det krävs ännu större tålamod bara för att logga in på servern för att kunna ladda hem spelet.

Har testat att logga in några gånger per dag sen nyheten kom men har ej kommit in än.

Medlem

Håller med det är ett bra spel. Trist att man inte kan köpa spelet dock, utan bara hyra det.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Håller med det är ett bra spel. Trist att man inte kan köpa spelet dock, utan bara hyra det.

Man '' hyr '' det inte..


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Man '' hyr '' det inte..

Jodårå, vill man jaga något av de andra djuren eller använda något annat vapen så måste man köpa en "jaktlicens".

12 månader för 45 dollar. Visst så får du en rätt stor del av spelet gratis men det finns inget sätt du kan köpa spelet. Lägg 45$, vilket i princip är fullpris för PC spel, och du får 12 månader.

Detta är fruktansvärt dåligt då det är ett singleplayer spel.

Medlem

Håller med, härligt spel, tillbringade över en timme på att spåra en hjort, missade ett tillfälle och trodde att det var kört men fick upp spåret igen och satte skottet.

Skrivet av Fletchett:

Detta är fruktansvärt dåligt då det är ett singleplayer spel.

Börjar fundera på om detta spelet fungerar som multiplayer (dvs flera spelare samtidigt på banan). Som snipern i TF2 sa: "Så länge som det finns två personer på planeten så kommer någon att vilja ha ihjäl den andre" :).


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar