QuakeWars... eller inte!

Medlem
QuakeWars... eller inte!

Så här dagen efter att Quake wars demot släppts är servrarna fulla... med icke beta testare verkar det som. Kaoset på servrarna påminner om den dan jag installerade Beta 1 och körde första gången. Anledningen till detta kan man ju spekulera i om man vill. Kriget mellan BF spelarna och ET fansen drar vidare i FZ´s
Quake Wars-demo tråd som är ganska roande. En del inlägg är ju grymt briljanta. Nedanför följer de "Bästa" citaten!

DeFeCT
"Tack för demot, nu vet jag att jag INTE kommer att köpa detta, var bland det sämsta jag spelat"

-Skönt, att vi åxå fick veta det, den frågan har gjort mig sömlös hela natten. Kommer DeFeCT köpa spelet eller inte...

mixxor
"Tyckte inte om det! På tok för rörigt! Spelar hällre bf2 isåfall!"

- Bra kommentar, igne gnäll eller annat trams

HataMoto_
"back to bf2142 ... battlefield killer hahahaha"

- Slapp vi ett ljushuvud till... tackar!

4eye
"Aj stödjer visst inte win2k =("

- Ja vad skall man säga... hur många spel gör det idag?

Otzo
"Inväntar RTCW 2 .. där lär de vara ett höjdar lir .. remeber demot med "beach" :)"

- En som inte har tänkt alls... Quake Wars som bygger på ET, som bygger på...

Struggle
"Dice är tydligen fortfarande oslagbara :)"

- ja på att göra skräp!

Svirre
"Nu har man testat det, och det har verkligen potential att bli nåt stort."

- en som fattat grejen, guldstjärna!

Och sist men inte minst, dagens bästa!

liath
"Bah, har ju bf2 installerat och således även Punkbuster så jag klickade nej till att installera det under setupen... och nu klagar spelet på att jag inte har det installerat... För mig räcker det med en punkbuster installerat på datorn så någon som vet hur man fixar detta?
Tackar!"

- kan förstå att han spelar BF.... eller som JaZze utryckte det: "Eller IQ-relaterat."

Ja och så håller det på fram och tillbaka i dryga 200 inlägg!
Ses på någon QuakeWars server därute!

Tack och hej!

#blogg


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
QuakeWars... eller inte!

Du sågar oneliners med åsikter som inte motiveras, genom att använda... oneliners med åsikter som inte motiveras? Dina svar är på precis samma låga nivå som inläggen du kommenterar.

Så vad är då meningen med den här bloggen? Vad tillför den? Du länkade hit från QuakeWars-kommentarerna och jag inte missminner mig. Du tar dig själv på för stort allvar.

Inaktiv

Otzo
"Inväntar RTCW 2 .. där lär de vara ett höjdar lir .. remeber demot med "beach" :)"

- En som inte har tänkt alls... Quake Wars som bygger på ET, som bygger på...

..men RTCW, ET och ET:QW är ingen trilogi.

Om RTCW2 kommer ut håller det troligtvis mycket högre nivå än ET:QW precis som RTCW och ET gör i dagens läge.

Berätta vad du själv menar med "- En som inte har tänkt alls.."

Medlem

Ja, vad är meningen med att blogga! Det kan man ju undra. Klart man länkar till sin blogg när den relaterar till ämnet i fråga. Skall utveckla detta i min nästa blogg!

Nä det är ingen triologi. Men historien i sig är ju faktiskt att ET bygger på RTCW och quakewars är en vidare utveckling av ET. En "uppföljare".


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

jaja man fick vara med på ett hörn i bloggen om whine iaf ... tackar

btw .. whine

1
Skriv svar