Ett skojigt mail!

Medlem
Ett skojigt mail!

Fick ett riktigt skojigt mail idag. Vem den ursprungliga författaren är vet jag inte. Men mailet är lysande.

"En killes berättelse:

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan. Låt mig ge ett exempel:

En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs. Passionen börjar glöda i sovrummet när hon plötsligt säger; '- Jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig'. Jag sa; '- VA ??!! Vad var det där?!'. Då säger hon de där orden alla killar fasar för att höra; '- Du är inte i tillräckligt kontakt med mina emotionella behov som kvinna för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man'. Min frågande min besvarade hon med att säga; '- Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?'

När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag...

Nästa dag tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter. Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg. Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga .... Hon var så upphetsad! Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, eftersom hon inte ens kan spela tennis. Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, '- Det går bra älskling'.

Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, '- Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar'. Vi gick mot kassan och ställde oss i kö. När det närmade sig vår tur vände jag mig mot min flickvän och sa; '- Älskling, jag känner inte för det...'

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat 'VA?!?'. Jag sa sedan '- Älskling, jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du är inte i tillräcklig kontakt med mina finansiella behov som man, för att jag ska kunna tillfredställa ditt shoppingbehov som kvinna'. När hon sedan såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag; '- Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte för de saker som jag köper åt dig?'.

Förmodligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller... "

Tack o hej!

#blogg


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar