Flickor <3 drama. Not.

Medlem
Flickor <3 drama. Not.

Igår när jag kom em från jobbet hade sambon hyrt filmen Iron man, vi är lite efter jag vet men så blir det när man jobbar som en tok. Har i vilket fall som helst verkligen en svaghet för alla Marvel filmer, något som Mourn1ngstar självfallet är medveten om.
Men så han något som fick mig att fundera lite då han upptäkte hur glad jag blev, nämligen att han var glad över att jag gillade just den typen av filmer för "hur många tjejer gör det".

Känns som att den förlegade bilden av hur tjejer fungerar fortfarande återspeglas genom bland annat den irriterande teliareklamen då två tjejer får frågan om vilken typav film dom vill se..
"Action, komedi?"
"Drama blir väll bra.."

Som att alla tjejer vore allmänt mjäkiga små rädda individer som bara gillar drama och "Skilda världar".. Suck.

Well, även om det nu vore så illa så måste ju någon vara undantaget som bekräftar regeln.

#blogg

Medlem
Flickor <3 drama. Not.

Jag måste missuppfattat den reklamen känns det som, alltid trott att "drama blir väl bra... men låt inte oss störa" hade mer med vad killarna höll på med än valet av film ;D

1
Skriv svar