Dark Tranquility.Skövde.15 November.

Medlem
Dark Tranquility.Skövde.15 November.

Ja vad ska man säga.. Inte min typ av musik direkt kanske, alls faktiskt, men jag måste medge att konserten kom att gå över mina förväntningar. Jag och älsklingen hade verkligen jätte kul, skrattade, drack och drev med folk.

Vilken karisma bandet hade sen, speciellt sångaren, det kom att smitta av sig på alla och jag kunde inte annat än stå där och le.

Det var verkligen hur många killar som helst som var på mig under kvällen dock. Så fort Tommie inte befann sig vid min sida fick jag frågor och komplimanger. Rätt kul det med ioförsig men ändå. Jag är fullt medveten om hur jag ser ut och låter knappast mitt självförtroende öka pga främlingars kommentarer.

Roligast var dock att Mikael Stanne kollade på mig i publiken ett tiotal gånger under konserten och vid avslutet när dom skulle gå av kysste han min hand. Det ÄGDE.
(Speciellt så ägde det att jag typ var den enda blondinen där bland alla "hardcore metalchicks". ^^)

Att få komplimanger må vara föga givande, men att synas av alla i hel flock av människor.. den känslan överträffar inte mycket.

Snacka om att min älskling också vart lite extra stolt då när en av hans idoler tycktes digga just det som han har.

Det var en underbar kväll.

#blogg

1
Skriv svar