Näsgrävare, en del av denna vardag.

Medlem
Näsgrävare, en del av denna vardag.

Så jag sittre på bussen till jobbet, den tidiga timman och föga sömnen till trots. Så hur kan dagen fullbordas till ett enda stort jobbigt helvette? Jo självfallet så placeras jag framför en man som spenderar större delen av bussresan med att gräva sig i näsan och nogrant betrakta det som fastnar under hans naglar innan han skjuter iväg snorkråkorna genom att snäppa med fingrarna.

FY F*N! Att folk inte har lärt sig vissa saker. Att peta i näsan är mer en mer förstålig ovana bland barn under 3, dock lika vidrig i min mening. Att då sitta och med kväljningar betrakta en dryga 40årig man som betér sig så känns otroligt skrämmande.

Hade jag inte vart så trött hade jag nog fått ett utbrott alá Emilie. Men men, nu blev det inte så och mina dubbla arbetspass och det faktum att jag sov bort halva dagen då jag kom hem från de första gjorde att det hela flöt på utan att jag behövt tänka speciellt mycket på de "spännande" upplevelser jag gått igenom.

Avslutar detta lilla inlägg med att beskriva ännu en upplevelse som verkligen sammanfattar vlken förmåga jag har att råka på knepit folk.

Atod vis busshållplatsen på väg hem från det första arbetspasset då jag helt plötsligt känner en hand på min axel. Vid min sida har då en helt klart lätt eftersatt man gått fram och utbrister med ett glatt leende när jag kollar på honom; "Jag gillar fina tjejer!"
Min reaktion: Det gör jag med.

#blogg

1
Skriv svar