Ett nytt år framför mig. Mitt år.

Medlem
Ett nytt år framför mig. Mitt år.

Så då var man ett år äldre. Lilla jag är 22 och har väll iallefall börjat klättra på framgångsstegen i livet. Äger mitt eget boende och har kommit in på Kulturama nu i höst trots att det var några hundra sökande per plats. Bara dom två, för många kanske små och föga betydande sakerna, det är vad som gör mig mest nöjd just nu.
Min lilla Mourn1ngstar gör mig rätt nöjd med livet också ska väll tilläggas. (Kanske slipper jag bli psykiskt misshandlad med en massa Wow-snack ikväll då om jag smörar lite också.. ^^)

Men det här året som ligger framför mig nu ska iallefall bli mitt år. Jag ska ta hand om mig själv, njuta av livet och klättra uppåt några pinnar till.

Ska försöka bli bättre på att blogg också. Tycker det är kul att delge andra människor mina tankar och få respons och nya tankesätt i utbyte mot mina ord. Dock så blir det nog inte så mycket bloggande just här kanske. En bild säger mer än iallefall minst 250 ord och det är ett av sätten jag föredrar att uttrycka mig genom.
Men här verkar det ju inte finnas några sånna funktioner iaf. (?)

Well, nu ska jag återgå till min älskade chipsskål. Yummy.

Take care!

#blogg

Medlem
Ett nytt år framför mig. Mitt år.

Grattis!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Thank u Grego!

Medlem

Grattis! Då kanske du går i samma klass som en av mina vänner som kom in nu också: Lina Hansson
Jag kanske ska gå några kurser där nästa år, men heja dig!

1
Skriv svar